Nieuwe dromen... nieuwe kansen?




Mijn leven is veranderd, alles is veranderd.
Er is een soort van, leven voor de burn-out en leven na de burn-out, in het echt bestaat dat denk ik niet helemaal want wanneer ben je helemaal hersteld van een burn-out?!
Ik voel me anders, beter dat wel, meer aan het leven in het nu, meer rust, nieuwe dromen.
Ons interieur, vooral veel geel tinten.
15 jaar heb ik gewerkt @tmcwoonwinkels een familiebedrijf waarvan mijn vader mede-eigenaar is, en waar ik op 17e jarige leeftijd ging werken als 3e generatie.
Op de logistiek was mijn kantoor, planning was echt wel mijn ding maar het heeft me veel gekost, de stress en het niet kunnen loslaten werd een dingetje. 
Maar je bent jong, gaat door, wil presteren en toen mijn gezondheid het niet meer mogelijk maakte dat ik fulltime kon werken, moest ik van de planning af, daar werken alleen fulltimers logisch ook maar dat was wel wat ik het liefst deed.
Op de projectafdeling kwam ik terecht na 10 jaar, voornamelijk zakelijke klanten heel anders dan particulieren. Jop werd geboren en toen koos ik bewust om 20uur te gaan werken. 
Toen verdween de passie voor het werk, ik ben er letterlijk en figuurlijk los van geraakt en dat is een hele goede les geweest, natuurlijk mis ik het contact met collega's, het gevoel hebben niet mee te draaien maar toch is dit een juiste keuze.
Sinds januari 2017 ben ik volledig gestopt, en wat is het fijn om me volledig te kunnen focussen op Jop en Juul.
Dit jaar wordt Jop 4 en Juul gaat naar de middelbare school dus dingen gaan veranderen, ik krijg meer tijd.
In mijn hoofd is er weer ruimte om te dromen en te denken over wat ik heel graag wil.

Geboren in een woonwinkel ( ja echt bijna) wij woonden aan de zaak vast, dus het bezig zijn met interieur/ kleur zit in mijn bloed en het regelmatig veranderen thuis is dus een logisch gevolg.
Dat lijkt me heel leuk om blogs te schrijven m.b.t. interieur.
Want dat is ook een passie, schrijven, vertellen over het leven en daardoor anderen helpen/ bemoedigen dus een coachopleiding lijkt me ook geweldig.
Maar dan is er nog iets, het lijkt me geweldig om zelf een eigen webshop te hebben, om zo mensen blij te maken en passie te mixen met ondernemen want ook dat is wel wat ik vaker hoor, Marian je hebt een zakelijke kant dus misschien daar ook iets meer aandacht aan gaan geven. Nee ik ga niet zelf dingen maken dat geeft me stress, ik wil dingen inkopen en verkopen en zelfs misschien wel een winkeltje zodat ik echt persoonlijk contact heb met mensen.


Ik wil vooral mijn eigen tijd indelen, en dat heeft een hele goede reden:
Door mijn gezondheid ben ik gewoon niet iedere dag in staat om te pieken, moet ik rusten, en plan ook altijd rustmomentjes in op een dag want een hele dag knallen lukt me niet meer.
Aan mezelf heb ik beloofd dat ik goed voor mezelf ga zorgen en dat betekend dat ik ga doen wat ik het liefste doe, en dat is iets waar ik iedere dag blij van wordt en wat me gelukkig maakt en waardoor de medemens ook blij wordt.

Zou ik dat dan toch gaan vinden? Ja, ik geloof erin.

En wat het wordt? 
Daarmee kan jij me misschien wel helpen..
Want denk jij bij het lezen, ik zoek iemand die blogs kan schrijven, die fotografie leuk vind, die houd van interieur en die ook nog een zakelijke kant heeft? 
Of juist de richting op van het bemoedigen van vrouwen? Zorgen voor de ander?
Doe je mij dan een berichtje?

Op een dag komen ze uit, mijn dromen! Echt.








Reacties

Populaire posts van deze blog

Als dit het is, dan is het meer dan goed.

Thuisblijfmama...

Een ode...maar aan wie?