Je echte ik, True You.





Bijna is het weer zover, dan beginnen de 8 True You avonden.En samen met 5 andere vrouwen zal ik deze avonden coachen.

Spannend dat wel maar zo de moeite waard, en waarom? 
Dat vertel ik je graag in deze blog.



3 jaar geleden maakte ik voor het eerste kennis met TrueYou door zelf 8 avonden te volgen, alleen ging ik erheen. Uitgenodigd door een vriendin, maar iets in me zei ga het maar doen op zoek naar jezelf en naar wat God en de Bijbel je wil leren.
De kern van de True You.
En zo ben ik gegaan, prachtige avonden waarin de Bijbel centraal staat maar waar bovenal wordt verteld over wie jij mag zijn, en wie God is in jou leven.

Als ik eraan terugdenk wordt ik geraakt door het feit dat op die avonden zo duidelijk was dat God erbij was, er gebeurden zoveel mooie dingen.
De avond met het kruis waaraan je alles mocht spijkeren wat je belemmerde in het leven, wat je van God weg houdt en hoe bevrijdend en confronterend dat was.
Er zijn herinneringen gemaakt om nooit meer te vergeten. 
Ook het delen in kleinere groepjes zijn zo waardevol omdat je elkaar beter leert kennen, je kwetsbaar mag zijn, je mag delen over zorgen, over blijdschap, maar bovenal het samen bidden en zo alles bij de Heer brengen is heel waardevol.

Allemaal zo verschillend, andere achtergrond maar goed zoals je bent.

True You wil vrouwen de kracht van Gods Waarheid in hun leven laten ervaren en laten zien dat deze Waarheid niet ouderwets of achterhaald is. Maar juist heel bruikbaar, ook vandaag de dag. We willen God laten zien aan een generatie die zoekt naar echtheid, zekerheid en waarheid.

Na 8 avonden waren er mooie vriendschappen ontstaan maar ja toen was het klaar en dan?!
Ik viel voor mezelf in een gat, ik miste het bemoedigd worden en het samen zijn met andere vrouwen/ moeders.
Dus groeide het verlangen om door te gaan, we zijn toen een Bijbelstudiegroep gestart en al snel kwamen we weer bij True You. 
En dus zijn we nu zover dat we de 8 avonden samen gaan geven, voor vrouwen in alle leeftijden.
Dus jij mooie vrouw? Jij bent van harte welkom, zoals je bent.
Het beloven prachtige avonden te worden, we zien naar je uit!


Schrijf jij je in?!









Reacties

Populaire posts van deze blog

Als dit het is, dan is het meer dan goed.

Thuisblijfmama...

Een ode...maar aan wie?